چگونه انگیزه ی خود را افزایش دهیم؟

  1. احساس خمودگی و بی میل به هنگام صبح
  2. اخمو و خسته بودن در طول روز
  3. احساس نفرت داشتن از کار خود
  4. صرف انرژی خود برای تحمل رئیس کار خود
  5. تکرار جملاتی مثلاینم زندگیه من دارم آخه!!!

نشانه های بی انگیزگی در یک فرد برای انجام کار

محسن یزدانی، موسس مجموعه باشگاه های زنجیره ای هیربد و اولین بدنساز حرفه ای ایران و دارنده اولین مدال طلای جهان در رشته ی بدنسازی

بهتره که ابتدا برای خود یک هدف تعیین کنید و بعد یک الگو، داشتن یک برنامه ی کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت برای رسیدن به موفقیت الزامیست. همیشه امیدوار باشید، اگر برنامه، هدف و آینده ی زندگی شما موفقیت در رشته ی ورزشی نیست، حتما روزانه 45 دقیقه ورزش کنید و اگر هدف شما موفقیت در ورزش است، ورزش باید تمام زندگی شما باشد و استراحت و رژیم غذایی خود را طوری تنظیم کنید که شما را به سمت موفقیت در هدف و مسیرتان سوق دهد.

صبح ها زود از خواب بیدار شوید، شبها زود بخوابید، کمتر از 7 ساعت و بیشتر از 8 ساعت در طول شبانه روز نخوابید. آب زیاد بنوشید، با افراد شاد بیشتر معاشرت کنید، سعی کنید چند جوک یاد بگیرید و هنگامی که در جمع حضور دارید آنها را بازگو کنید. با لبخند با دیگران صحبت کنید، سعی کنید کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش کنید.

این موارد به شما کمک میکند تا بتوانید با حس بی میلی و بی انگیزگی خود روبرو شوید و آن را شکست دهید، اگر فکر میکنید که حس رخوت و بی انگیزگی از شما قوی تر است، سخت در اشتباهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 3 =

به ما بپیوندید

_