قهرمان بدنسازی با چاقوی دامادشان سلاخی شد!

محسن یزدانی قهرمان ایران و جهان

رکنا: قهرمان بدنسازی با چاقوی دامادشان در شیراز سلاخی شد و به قتل رسید!

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری قاتل متواری و همدستانش در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.به گزارش گروه حوادث Accidentsرکنا، سرهنگ “فرج رستمی” با بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس Police آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل The Murderer برادر همسر مقتول بوده که به دلیل اختلاف خانوادگی وی را با ضربات چاقو به قتل Murder رسانده است.

فرمانده انتظامی فسا بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری توان علمی و اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفا متهم و همدست وی را در شهرستان سیرجان شناسایی و اکیپ ویژه ای با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به شناسایی مخفیگاه دو همدست قاتل در فسا، ادامه داد: طی دو عملیات غافلگیرانه دستبند قانون Law کمتر از 24 ساعت بر دستان آن ها زده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روان هزندان شدند، عنوان کرد: مقتول در رشته بدن سازی فعالیت حرفه ای داشته و در سوابق ورزشی حضور موثر در مسابقات کشوری و استانی داشته است.

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: عدم مهارت در کنترل خشم موجب وقوع قتل و صدمات جبران ناپذیری می شود که شهروندان می توانند با سعه صدر و استفاده از تجربیات دیگران از بروز موارد مشابه پیشگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − پنج =

به ما بپیوندید

_